knullkompis.blogg.se

En erotisk blogg för dej som gillar sex och erotik och söker en knullkompis eller tillfällig knullkontakt.

En lite skönare jobba-hemifrån fredag!

Kategori: Noveller

 
 

Här kan du läsa ännu fler Erotiska noveller

Lyx att ibland kunna jobba hemifrån. Den underbara känslan när man vaknar på morgonen och inser att man inte behöver kliva upp för att ta på makeup-masken och dessutom slipper dra på sig en massa textil på kroppen. Ännu bättre att vakna en sådan morgon och ha sin man, som är ledig, bredvid sig i sängen. Istället för att båda, trötta o hålögda, måste iväg i ottan med endast ett hejdå o en snabbuss vid dörren så kan man krypa ihop intill varandra en stund innan man tar tag i dagens göra.

Idag var en sådan dag;

Jag vaknade tidigt, kröp ur mitt täcke och in bakom min mans vackra o varma ryggtavla. Låg så en stund tills även han vaknade till och vände sig om, våra tungor gled in i varandras munnnar tills hungern tilltog. Jag gled ner till hans vackra lem och tog njutfullt in den i min mun. Efter att ha hört honom njuta en stund av min behandling satte jag mig gränsle på honom för att få känna på hans hårda och sköna mandom i mitt varma sköte. Red honom njutningsfullt ett tag, vi kysstes än mera passionerat och sedan tog han mig hårt och lät den varma säden spruta långt upp i mitt sköte.

Skön start på dagen; som fortsatte.. efter en god och lugn frukost blev det att jobba lite medan mannen tog tag i andra bestyr. Vid lunchtid kom han in för en paus, satte sig i soffan och såg så där skönt avslappnad och sexig ut så jag blev hungrig på något helt annat än mat;) så jag frågade om inte vi kunde ha en skön lunchpaus tillsammans, ”jag vill att du knullar mig” sa jag... han såg lite pillemarisk ut och gick iväg... jag hittade honom.... i sängen- väntades på mig. Jag hoppade snabbt ur klänningen- det ända jag hade på mig, och kröp upp till honom. Han tog mig som jag ville, bakifrån så skönt o hårt.. jag gned min klitoris och njöt i fulla drag. Han vände på mig, så jag låg med ryggen på hans mage, han stimulerade fram en skön orgasm på mig och vände sedan på mig och tog mig tills han nästan kom, för jag ville ha den varma vätskan i min mun- vilket jag fick. :)

Efter den sköna ” lunchen” intog jag min laptop för att åter göra lite nytta..

Eftermiddagen kom och jag hade lovat min man att bjuda på lite kost- energipåfyllning krävs ju för att orka fortsätta mot en skön kväll. Till middagen tog jag på mig en svart neglige, endast... När energin var påfylld ville jag ha dessert ; så jag bjöd min man på en före- efterrätt ... intog åter hans goda lem och njöt av den tillls han sprutade i min mun... mmmm;)

Kåt och fylld av välllust bjöd jag sedan min man på kaffe o avec, nu omdressad till min nya Skinntopp... Vilket resulterade i att han la Upp mina ben utbresande på bordet och gav mig en exploderande o skön orgasm tills jag kippade efter andan.. la sen ner mig på soffan, tryckte upp mina ben och knullade mig, medan jag tjöt av vällust, tills han kom över mig o min lilla skinntopp. Holy Moses, så skönt!

Fyllda av en otrolig Tillfredsställlse somnade vi båda en stund, tills en mobil väckte oss ur sexmolnet. Vi fortsatte njuta av kvällen till utsikten av en månskära på vacker himmel. Ännu är natten inte kommen och vad den bjuder vet jag Inte ännu... vet Bara att när jag strax avslutar detta inlägg kommer jag att lägga mig intill den nakna, vackra och sexiga varelsen som ligger o glittrar så inbjudande här intill.

Ännu en skön dag är till ända, natten är i antågande och imorgon kommer en ny dag att njuta av!

Kommentera inlägget här: