knullkompis.blogg.se

En erotisk blogg för dej som gillar sex och erotik och söker en knullkompis eller tillfällig knullkontakt.

I Want It All

Kategori: Noveller

 
Det är fredag kväll. Tystnaden lägger sig i huset. Vi slappnar av lite mer, min man och jag. Vi har tid för återhämtning efter veckans jobb och aktiviteter. Vi pratar lite om dagen men egentligen känner vi ingen lust att prata, vare sig han eller jag. Vi vill låta våra kroppar tala sitt eget språk.

Jag sitter där i skinnfotöljen och han kommer ner på sina knän mellan mina ben. Han drar försiktigt ned både mina byxor och trosor i samma svep medan jag lyfter på höften och rumpan för att underlätta. Jag särar på mina ben för att låta honom komma åt, komma åt mina känsligaste delar som redan känt suget efter honom långt innan. Han slickar och för in ett finger för att penetrera mitt innersta. Det tar inte långt tid innan jag redan slappnat av till fullo, börjar skaka lätt och känner den lätta varma orgasmen strömma i mig. Men han vet att jag kan mer och fortsätter lugn och sansat med sitt arbete. Jag tar vid och för mina fingrar över klitoris och är mer ihärdig än honom. Jag känner sådant behov av att släppa på hela veckans hämningar. Jag kommer en andra gång och känner mig nöjd och tillfredsställd. Men min man är mer envis och fortsatter mer ihärdigt med tunga och böjer fingrarna lätt nu för att pressa mot främre slidväggen. Han masserar överallt inom mig med sådan intensitet. Jag vet knappt vart jag ska ta vägen: Värmen, passionen, rörelsernas kraftfulla intensitet gör att jag efter en stund exploderar i en sådan kraftfull orgasm att jag skriker ut min njutning och blir totalt plaskvåt. Maken skrattar lite lätt och undrar om jag inte lyckades väcka våra sovande barn på den andra våningen till på köpet. Han skulle nog få!

Efter några minuters återhämtning efter den kraftfulla orgasmen sätter jag mig upp i fotöljen, drar ner hans byxor där han står framför mig och tar honom i min mun. Jag tar honom försiktigt och djupt. Låter min tunga leka med hans ollon, drar med tungan lätt längst ned till roten samtidigt som jag masserar kontrollerat med ena handen medan den andra handens naglar drar längst hans bröst, mage, armar, rumpa och lår. Jag älskar att ha händerna full och styra över njutningen med min mun. Jag ökar takten innan jag saktar ner igen för att massera långsamt långsamt med min tunga och mun. Han har svårt att stå kontrollerat då jag har honom precis där jag vill, överrumplad av njutning. Jag kan ta honom hur länge som helst men han är nära och ber om att få ta mig nu.

Han tar mig bakifrån i soffan. Masserar min rumpa och tar sedan ett rejält tag om mina höfter och greppar tag. Han för in sig långsamt då jag dragit ihop mig ordentligt av alla orgasmer han tidigare gett mig. Han ökar takten och vi möts i en perfekt synkroniserad rytm. Jag njuter av att han fyller mig maximalt, vi njuter tillsammans i en gemensam ömsesidighet innan jag ber honom släppa kontrollen och komma i mig.

Fler spännade Porriga Noveller

Kommentera inlägget här: